איך לבחור מוצרי פרסום לעסק?

מבחינה שיווקית, מוצרי פרסום יעילים מפני שהם נתפסים כבעלי ערך גם עבור הנותן וגם עבור המקבל. עבור בית העסק, מדובר במוצר בעל ערך פרסומי שמעניק חשיפה, מקדם מכירות או מביא לחיזוק נאמנות לקוח. למקבל, כלומר עבור הלקוח, מדובר במוצר שימושי, מועיל. המוצר מהווה תזכורת מתמשכת לעסק. אין זה פלאייר שמגיע הרבה פעמים מתיבת הדואר היישר לפח האשפה. מכיוון שיש כל כך הרבה אפשרויות, היעזרו במדריך: תוכלו לבחור נכון יותר את מוצרי הפרסום לעסק שלכם. 

1. מוצרים שתואמים את ערכי המותג

מוצר שמתאים לפרסום הוא קודם כל מוצר שניתן להדפיס עליו לוגו ברור או להעביר מסר רצוי בשילוב של גרפיקה נאה ומילים בעלות משמעות ומסר. קיים מגוון כמעט אין סופי של מוצרים שניתן למתג למטרת פרסומית, למשל ספלים, כוסות, חולצות, כובעים, צעיפים, סינרים, פותחנים, בקבוקים תרמיים, שוקולדים, משחקים לחוף הים ועוד ועוד. גם אם זה לא כלל בל יעבור, תמיד עדיף לבחור את מוצר הפרסום שתואם את ערכי המותג או את ה"אני מאמין" והחזון של העסק. אם ערך המותג הינו חדשנות, לדוגמא, גדג'ט יהווה בחירה מוצלחת. אם רוצים להעביר מסר של פינוק, חלוק רך ומפנק עם מיתוג יהיה בחירה טובה מאוד.  

2. מוצרים מותאמים ללקוחות שלכם

אמנם המטרה היא לפרסם או לקדם את המכירות של העסק, אבל צריך לזכור שבסופו של דבר, מוצר שימושי יפרסם את העסק טוב יותר. כלומר, בחרו את המוצרים בהתאם ללקוחות שלכם. העדיפו מוצרים שירגשו אותם וישמחו אותם, או שיהיו עבורם שימושיים ויעילים. מוצר מתאים שימצא בשימוש לאורך זמן יחשוף את העסק שלכם או את המוצרים שלכם, שוב ושוב, בפני הלקוח, בני משפחתו ואנשים אחרים שנמצאים עימם במגע. 

3. מוצרים שמקנים חשיפה גבוהה במחיר הנכון

נסו למצוא את המוצרים שיקנו לכם חשיפה גבוהה אך עם זאת, כאלה ששומרים על יחס טוב בין עלות לבין תועלת. לדוגמא, קערת מזון לכלב יכולה להיות מוערכת מאוד על ידי הלקוח, אבל היא לא תשיג חשיפה מספקת בקרב קהל רחב. לעומת זאת, בקבוק תרמי ממותג או מגבת ממותגת לים זוכים לחשיפה אדירה. 

4. בחירת מוצרים עונתיים או לחגים

בחרו מוצרים שמתאימים לתקופה, לעונה או לחג המתקרב. לדוגמא, אם אתם רוצים לפרסם את העסק לקראת עונת הקיץ, נעלי בית צמריריות לא תהינה בחירה מושכלת. לעומת זאת, מגבת חוף ממותגת או כובע מצחייה ממותג יתאימו היטב. לקראת החורף, יתאימו מאוד מטריות ממותגות או צעיף מחמם. 

מוצרים
מחפשים מוצרי פרסום לעסק? צרו איתנו קשר:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top