אילו מתנות מתאימות לעובדים שלכם?

מחפשים מתנות לעובדים? לא קל לקבל החלטה מה הכי כדאי לתת, מה באמת יתקבל בברכה. נציע כמה כללים שיוכלו לעזור לכם לבחור מתנות ממותגות, עם לוגו מאיר עיניים, שיתקבלו בשמחה על ידי העובדים שלכם. 

מתנות לפי חתכי גיל ותחומי עניין

אם עובדים אצלכם אנשים בטווח גילאים מאוד רחב עם תחומי עניין מאוד שונים ומגוונים, הרגישו חופשיים לעבור לסעיף הבא. אבל אם ניתן לאפיין את העובדים שלכם לפי מאפייני גיל מסוימים או תחומי עניין מסוימים, יהיה לכם הרבה יותר קל למצוא מתנות שתתאמנה ממש לכולם. לדוגמא, צעירים מחבבים מאוד גדג'טים, בעלי משפחות וילדים קטנים, ישמחו לקבל משחקי חוף. כמובן, ישנם מתנות שכולם (כמעט) אוהבים, ללא יוצא מן הכלל, כגון שוקולדים ממותגים.  

מתנות נהדרות לשעות הפנאי

נחמד מאוד לעובד, כשהוא מקבל עט ממותג או פנקס ממותג, שמשמשים אותו היטב במהלך יום העבודה. אבל מתנה שללא ספק מאוד תתאים לעובד והיא תתקבל בשמחה רבה תשמש אותו היטב בשעות הפנאי. ערכה ממותגת לפיקניקים, סט כלי חיתוך למטבח, כובע ממותג שמתאים לטיולים, תיק ספורט או נסיעות, פשוט חשבו אילו פעילויות אהובות על העובדים. חשבו מה ממלא אותם שמחה בשעות הפנאי. מתנה שימושית כפי שציינו (אפשר כמובן גם רעיונות אחרים), תתאים מאוד לעובדים. 

מתנות לעיצוב הבית או לאיכות חיים

כולם אוהבים מפעם לפעם לחדש את הבית, להוסיף איזה פריט מעוצב או משהו שעושה נעים בעין או מרגיע על הלב. אפילו עובד שאיננו חסיד העיצוב האדוק ביותר ישמח לקבל מתנה קטנה (או גדולה) שתתאים לעיצוב הבית או לשיפור איכות החיים, אך גם תהיה שימושית ותכליתית. לא חסרות דוגמאות לכך, החל מתחתיות מעוצבות לכוסות, דרך גופי תאורה מעוצבים וכלה בשעונים ממותגים או מוצרי טקסטיל ממותגים. 

מי לא אוהב לקבל מתנות לחגים?

לפעמים השאלה הנכונה תהיה לא רק "מה" אלא גם "מתי". אם יש משהו שכל עובד שמח לקבל הרי שאלה מתנות לחגים. בתקופה שבה כולנו מרגישים חגיגיים ומחפשים מתנות לבני משפחה או חברים, טבעי לקבל בשמחה מתנה שקשורה באופן כזה או אחר לחג המתקרב. לכל אחד יתאים לקבל למשל חנוכייה לפני חנוכה, נרות מעוצבים או מטבעות שוקולד ממותגים. ומי לא ישמח לקבל כלי הגשה לתפוח בדבש לקראת ראש השנה או פותחן מהודר לבקבוק היין.  

מחפשים מתנות לעובדים? צרו איתנו קשר:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top