מה זה מוצרי קד"מ?

קידום מכירות (קד"מ) הוא תהליך שיווקי וייעודי שמטרתו להגביר את המכירות בעסק מסוים באופן נקודתי ובאופן עקיף, לחשוף את המותג בפני קהלי מטרה מוגדרים מראש ולהגביר את המודעות למותג. קידום מכירות מכונה גם קידום מותג, יש שיטות שונות לקידום מכירות למשל מתן חסות על אירוע או תחרות, תוכן שיווקי בתוכניות טלוויזיה, מוצרי פרסום וקידום מכירות כמו חולצות וכובעים ממותגים, פעילות שיווקית בנקודות המכירה ועוד.  

מוצרי קידום מכירות – רקע כללי

מוצרי קידום מכירות הם כלי שיווקי יעיל ואפקטיבי. השימוש במוצרי קד"מ החל כבר בתחילת המאה ה-19 כאשר ארגונים החלו להדפיס לוחות שנה ממותגים, את לוחות השנה העסקים חילקו ללקוחות החשובים. למעשה, מוצרי הקד"מ הראשונים היו סיכות ותגי מלחמה שחולקו ללוחמים בצבא, בדרך כלל לאחר מלחמות ומבצעים מיוחדים.

כיום, מוצרי הקד"ם והפרסום הפכו לתעשייה המגלגלת מיליארדי דולרים, יש מגוון עצום של מוצרים המתאימים לפרסום ולקידום מכירות, לכן הבחירה עשויה להיות מעט מבלבלת. משנות ה-70 של המאה הקודמת החלו מותגים מובילים להבין את כוחם של מוצרי הקד"מ והפרסום, וחברות רבות החלו להעניק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים מתנות שונות עם הדפסה של לוגו, שם העסק וסלוגן מקורי ושיווקי.

כיצד מוצרי קד"מ ופרסום יכולים לסייע לכם?

מוצרי קידום מכירות נועדו לחשוף את העסק שלכם, להגדיל מכירות, ליצור בידול מהמתחרים ולהגביר את המודעות למותג שלכם. את מוצרי הקד"מ ניתן לחלק ללקוחות בתערוכות, בעסק עצמו, באירועים שונים שהחברה מפיקה, למשל אירועי השקת מוצר, ימי עיון, כנסים ועוד. ניתן לשלוח את מוצרי הקד"ם לביתם של הלקוחות, בדואר או באמצעות שליח, אך לרוב מחלקים את המתנות באופן נקודתי.

חלוקת מוצרי קד"מ ללקוחות קיימים וללקוחות פוטנציאליים מבטיחה לעסק שלכם יתרונות רבים כגון:

  • חשיפה רחבה וממוקדת של המותג.
  • פרסום יעיל ואפקטיבי המגדיל את מספר הלקוחות ומשפר את המכירות.
  • מתנה מקורית ללקוחות העסק המחזקת את הקשר איתם.
  • פרסום נקודתי יעיל המשפר את התוצאות העסקיות לטווח הארוך.
  • הגברת המודעות לעסק חדש או קיים.
  • בידול מהמתחרים.

איך לבחור מוצרי קד"מ ופרסום לעסק שלכם?

באתר המתקדם של חברת פרומו טים תוכלו למצוא מגוון עצום של מוצרי קידום מכירות ופרסום, כל המוצרים ניתנים למיתוג בהתאמה אישית. יש טכניקות שונות למיתוג המוצרים, לדוגמה באמצעות הדפסה, חריטה, רקמה, חיתוך בלייזר וטכנולוגיות נוספות.

כדי לבחור מוצרי קידום מכירות לעסק שלכם מומלץ לאפיין צרכים, להגדיר תקציב, להחליט על כמות ולבחור מוצר רלוונטי למאפייני העסק והלקוחות. כך לדוגמה, לחברות תקשורת כדאי לבחור מוצרי קד"מ כמו רמקולים, אוזניות ממותגות, תיקי גב למחשב נייד וכו', וחברות בתחום המזון יכולות לחלק מוצרים כמו מארז הכולל קרש חיתוך וסכיני שף, סט קערות ממותגים, סט של כלי אפייה ובישול וכד'.

חשוב לערוך סקר שוק, להשוות מחירים ויש להזמין את מוצרי הקד"מ כמה שבועות לפי האירוע, התערוכה או המועד בו מתכננים לחלק את המוצרים ללקוחות ולעובדים. למידע נוסף, לייעוץ ולהזמנת מוצרי קד"מ עם מיתוג מנצח התקשרו עוד היום לחברת פרומו טים.

מחפשים מוצרי פרסום? צרו איתנו קשר:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top