מתנות לועדי עובדים – איך בוחרים?

ארגונים רבים וגופים עסקיים שונים למיניהם מספקים מידי שנה מתנות לועדי עובדים בתקופת החגים, לצורך אירוע מסוים או בכדי להציג את הערכתם כלפי כלל העובדים בחברה. מפני שמדובר בדרך כלל על אירועים משמעותיים, בעלי נוכחות חשוב לבחור את המתנות בקפדנות ובדיוק עבור מגוון האנשים שעובדים בחברה.

כיצד בוחרים את המתנה המושלמת ביותר? אנו ב –PROMOTEAM פיתחנו מספר גישות ואפשרויות מהן תוכלו לבחור את בכדי להתאים את המתנות שצורה האיכותית ביותר.

נקודות למחשבה לפני רכישת מתנות לועדי עובדים

  • מגוון – לפני שאתם בוחרים את המתנות, נסו להיזכר מה רכשם לעובדים שלכם בשנה שעברה בכדי שלא תספקו להם את אותה מתנה. מתנות לוועדי עובדים מסמנות את הערכתכם אליהם והאופן בו אתם מרוצים מיכולת עבודתם ולכן לתת את אותו השי מעיד על חוסר התחשבות ועלול לגרום לירידה בהווי החברתי. בחברתנו תוכלו למצוא קטלוג רחב של מוצרי פרסום פרקטיים ואיכותיים ממנו תוכלו לבחור את המתנה המושלמת.
  • משמעות – כאשר אתם רוכשים מתנות לעובדים שלכם חשבו עליכם  ומה אתם הייתם מעוניינים לקבל (כמובן במסגרת תקציבית). ביגוד באיכות טובה, מוצרים שימושיים ואפילו הקדשה מסוימת מביאות עמן רוח של רעננות, שמחה והתחשבות בצוות העובדים.
  • תקציב – כמובן שהגדרה מראש של המסגרת התקציבית שלכם תעזור לכם לסנן את כל האפשרויות שאינן רלוונטיות. לצורך העניין, אם החלטתם לרכוש מתנות לועדי עובדים בתחום האופנה, רצוי לחשוב על מוצרים שאינם כוללים ביגוד ובכל זאת נמצאים בתקציב שהגדרתם מראש.

חשוב לציין, אומנם ישנם גופים עסקיים שמטילים ספק במתנות ובכוחם להשפיע על המורל בחברה, המרקם החברתי והמוטיבציה אך יש לכך השלכות ישירות. כאשר ההנהלה מכירה בעבודתם של העובדים שנמצאים איתם לאורך תקופה ארוכה ובוחרת לתת להם מתנות איכותיות שביעות הרצון בקרב העובדים גדלה באופן משמעותי. בנוסף, אלמנטים כגון שייכות לקבוצה מסוימת והכרת תודה מועילים לכם בטווח הארוך מפני שהם גורמים לתהליך העבודה להיות יעיל יותר ואפקטיבי. 

כתוצאה מהשקעתכם בעובדים שלכם אתם תייצרו מקום נעים שבו ישנו רצון של כל אדם להגיע בבוקר לעבודה ולעשות את המיטב. גם מבחינת התוצאות בשטח, תוכלו לראות שיפור באופן העבודה ובמקרים מסוימים גם ברווחים הכלליים. 

אנו בחברת PROMOTEAM מציעים פתרונות שיווק וייבוא של מוצרים איכותיים לכל גוף עסקי או פרטי שמעוניין לרכוש בכמויות לצורכי ימי עיון, כנסים ואירועי חברה. בחירת מתנות לועדי עובדים אינה משימה פשוטה ולכן באמצעות צוות המומחים שלנו תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי ואמין.

אז אם החלטתם להפיק אירוע או לייצר יום השתלמויות ואתם מעוניינים לספק מתנות לוועדי עובדים בחברתכם, צרו עמנו קשר ויחד נוכל לעזור לכם להגיע להחלטה השקולה ביותר תוך כדי התחשבות בכל הפרמטרים הנחוצים שיהפכו את המתנות לבלתי נשכחות.

מוצרים
מחפשים מתנות לועדי עובדים? חייגו:

שתפו את הפוסטים שלנו

עגלת קניות
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.

Scroll to Top